Ford Fiesta 2002 probleme..HELP !
#145
Posted 19 October 2016 - 20:41
In functie de motor acel capat se poate scoate pe la injector.
|
#146
Posted 19 October 2016 - 20:43
sstelian, on 19 octombrie 2016 - 19:45, said:
asa am patit si eu la un Renault 1.5 dci, aveam una rupta.. am lasat o asa..ca singura varianta era cu demontarea chiuloasei, pornea bine si la cald si la rece.. bujiile la diesel sunt folosite doar la pornire.. nu si dupa pornire cum este la benzina, daca iti porneste in 3 zic sa le lasi asa.. ca nu afecteaza cu nimic. cred. si cred ca cea care nu merge desfacuta.. ar trebui sa incerci s o desfaci la cald, Edited by iancuMIC, 19 October 2016 - 20:45. |
#147
Posted 19 October 2016 - 20:46
iancuMIC, on 19 octombrie 2016 - 20:43, said:
Bujiile la diesel raman in functiune si dupa pornirea motorului. Edited by sstelian, 19 October 2016 - 20:50. |
#148
Posted 19 October 2016 - 21:03
consuma mai putin o masina diesel... la motorina, ca la piese...
|
#149
Posted 19 October 2016 - 21:19
sstelian, on 19 octombrie 2016 - 20:46, said:
. raman maxim 180 de secunde. in functie de temperatura motorului, daca a fost oprit de curand sau este rece. nu sunt mecanic, dar cred ca fac diferenta dintre motorul cu aprindere prin scanteie si cel cu aprindere prin compresie.. Unele Ford-uri intra in limp mode cand au defectiuni la bujii. Edited by alexa32, 19 October 2016 - 21:20. |
#150
Posted 19 October 2016 - 21:33
Da o cautare pe www.clubopel.com pt "Cum si unde se schimba o bujie incandescenta in siguranta".
Sau mai simplu: este un user numit "bunicu" din Urziceni cu nr de tel 0735043086. Oamenii sunt extrem de multumiti de serviciile sale. PS Nu-l cunosc si nu fac reclama. Nici macar nu am diesel. Daca moderatorul considera altfel: delete post. |
#151
Posted 19 October 2016 - 22:49
confirm.profesor in scos bujii cu probleme
Edited by tonyvn, 19 October 2016 - 22:50. |
#152
Posted 20 October 2016 - 07:28
Jericho22, on 19 octombrie 2016 - 19:55, said:
Mda,o las asa,dar as vrea macar sa o desfac pe aia sa nu raman in 2.. N-ai cu cine sa te certi..in Targoviste numai mecanici la mana 2.. Lasă că sunt ăia din București meseriași... Pe dracu... Dacă ai vedea ce specimene... Edited by inevitabil, 20 October 2016 - 07:28. |
#153
Posted 20 October 2016 - 07:44
sstelian, on 19 octombrie 2016 - 19:45, said:
bujiile la diesel sunt folosite doar la pornire.. nu si dupa pornire cum este la benzina, daca iti porneste in 3 zic sa le lasi asa.. @initiator - exista un risc ca acel capat rupt sa se elibereze si sa cada in cilindru.... |
#154
Posted 20 October 2016 - 11:43
viotl, on 20 octombrie 2016 - 07:44, said: Gresit. Monteaza un bec in paralel cu bujiile si vei vedea cit timp dupa pornire sint alimentate. Motorul merge urit dupa pornire pe vreme rece daca bujiile nu merg. @initiator - exista un risc ca acel capat rupt sa se elibereze si sa cada in cilindru.... Mda,dupa o discutie cu 2 "mecanici" am ajuns la concluzia ca nu are rost sa umblu in motor pt. atat..Acum asta e..am facut vreo 150km si n-are nimic momentan..O sa ma chinui ceva la iarna cu pornirile dar asta e.. |
|
#156
Posted 20 October 2016 - 19:46
#157
Posted 20 October 2016 - 19:53
Jericho22, on 20 octombrie 2016 - 11:43, said: Mda,dupa o discutie cu 2 "mecanici" am ajuns la concluzia ca nu are rost sa umblu in motor pt. atat..Acum asta e..am facut vreo 150km si n-are nimic momentan..O sa ma chinui ceva la iarna cu pornirile dar asta e.. Asa mecanici...halal. |
#158
Posted 20 October 2016 - 21:17
Daca acea bucata se desprinde costul reparatiei depaseste cu mult costul scoaterii ei. De pornit, daca nu are alte probleme, porneste foarte bine si in trei bujii. A mea a pornit si la -10 grade doar cu o bujie buna.
|
#159
Posted 16 November 2016 - 09:18
paulvanorton, on 23 septembrie 2016 - 17:28, said:
Martorul de bujie se aprinde cand aceasta e activa. Ramane activa cateva secunde cand e bine sa astepti stingerea led-ului.Uneori e bine sa pui de doua ori contactul pentru o incalzire suplimentara. Cum temperatura de afara nu necesita pornirea cu preincalzirea camerei de ardere, aceasta nu functioneaza. Stai linistit, va functiona. Ne mai auzim spre sfarsitul toamnei cu impresii. Martorul care semnaleaza probleme la motor se va aprinde cand sunt probleme.La unele masini nu se aprinde la punerea contactului ci doar cand sunt probleme. Jericho22, on 16 noiembrie 2016 - 09:17, said: Ai avut dreptate. Spre surprinderea mea in dimineața asta mi s-a aprins martorul bujiilor. Bafta ! Edited by Jericho22, 16 November 2016 - 09:18. |
|
#160
Posted 16 November 2016 - 15:40
Pe contact trebuie sa se aprinda martorul de defectiune motor . Se stinge dupa pornirea motorului.
Cel de bujii ar trebui sa se aprinda la temperatura joasa, sub -5 grade C. Abia am trecut prin problema asta. Din ce am observat si citit, bujiile incandescente functioneaza chiar daca becul din bord nu se aprinde. Al meu motor pornea dupa ce electromotorul invartea 4-6 secunde. Fara bujii. Acum, dupa ce am reparat un fir rupt, porneste foarte bine chiar daca becul nu se aprinde inca. Bine, nici nu este foarte rece afara. Poti sa atasezi o poza cu bordul si contactul pus? |
#161
Posted 19 November 2016 - 13:51
Am o mașinã adusa din Germania (Ford Fiesta 1.4 tdci an 2002) si vreau sa stiu cum pot verifica starea distributiei..un mecanic imi poate spune daca mai merge sau nu?
|
#162
Posted 19 November 2016 - 13:52
Poate sa desfaca capacul de la distributie si sa inspecteze vizual cureaua, daca are crapaturi sau este uzata excesiv. Insa cam atat.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users